Messaging in de zorgSteeds meer Hotels en Zorginstellingen kiezen voor de geïntegreerde Messaging oplossing van Telematch. Zoals elders neemt het aantal IT-systemen ook in Hospitality en Healthcare elk jaar toe. Elke extra applicatie levert zijn eigen reeks van informatie, verslagen, mededelingen en alarmen. Zeker voor alarmmeldingen en notificaties is het de uitdaging hoe al deze informatie te presenteren in het juiste formaat, op het juiste moment en bij de juiste personen. In een hotel kan dit betrekking hebben op de vervanging van een defecte afstandsbediening binnen een acceptabele tijd. In een zorginstelling kan dit betekenen dat een specifieke verzorgende of verpleegkundige de juiste locatie of persoon snel weet te vinden.

Hotels en zorginstellingen werken soms nog met een paging systeem. Onmiddellijke terugkoppeling en aansturing, hoogwaardige spraakoproepen, priorisering van informatie en management feedback zijn dan niet mogelijk. Vandaag de dag vragen deze zaken om de geïntegreerde messaging oplossing gedragen door IP Dect. De effectiviteit van de medewerker wordt hiermee sterk vergroot, taken en opvolging worden inzichtelijk gemaakt en de veiligheid van cliënt, gast en medewerker worden veel beter gewaarborgd.