Toonaangevende NEC brengt UNIVERGE BLUE, een volledig geïntegreerde Unified Communications as a Service-oplossing (UCaaS), en een Contact Center as a Service (CCaaS)-oplossing.

UNIVERGE BLUE is een uitgebreid, open cloudplatform dat telefonie, chat, videoconferencing, contactcenter, beveiliging, online webinars, bestanden en talloze productiviteitsintegraties (onder andere Microsoft Teams, Salesforce, Zendesk, Office 365) ondersteunt binnen één enkele omgeving. Er zijn geen investeringen vooraf nodig, alles is op basis van een maandelijks opzegbaar abonnement. Alleen een headset is benodigd.

Contactcenter teams staan ​​vandaag de dag onder druk om aanzienlijk bij te dragen aan de omzet en de winst. In tegenstelling tot traditionele on-premises systemen, kan UNIVERGE BLUE Contact Center as a Service binnen enkele dagen in plaats van maanden operationeel zijn. De klant heeft altijd de nieuwste, meest geavanceerde tools en technologie voor contactcenters binnen handbereik. Zonder omvangrijke apparatuur op locatie en met onze UNIVERGE BLUE-experts die u bij elke stap begeleiden, is uw overgang naar de cloud naadloos en zorgeloos.