Contact Center
Verbeter uw klantcontacten
Relaties en klanten verwachten op verschillende manieren in contact te kunnen komen met uw organisatie. Niet alleen telefonisch, maar steeds meer via andere kanalen, zoals e-mail, chat en/of social media. Deze multimediale benadering vraagt om een optimale inrichting van uw Contact Center. Telematch heeft daar veel ervaring mee en kan u stap voor stap begeleiden bij de implementatie en het gebruik.
Optimale Bereikbaarheid en Maximale Response
UNIVERGE BLUE ENGAGE Contact Center as a Service (CCaaS) oplossing zorgt ervoor dat alle communicatie met uw klant vlekkeloos verloopt, door slimme koppelingen, duidelijke rapportages en de nieuwste mogelijkheden voor agenten en supervisors.
NEC’s oplossing verbetert uw klantervaring door uw agenten in staat te stellen evenwichtiger en productiever te werken op kantoor, op afstand of waar dan ook. Het maakt de overstap naar de cloud eenvoudig, omdat het naast uw bestaande telefonie service (PBX / Cloud) kan bestaan en een volledige vervanging van oudere, ongelijksoortige en bekabelde kostenplaatsen ondersteunt. Het consolideren van apparatuur en applicaties vermindert de behoefte aan tijdrovende jaarlijkse updates/upgrades en verlaagt de onderhoudskosten. NEC’s CCaaS bespaart maar liefst 20% in vergelijking met andere cloud-communicatiediensten. Enkele eigenschappen:
- Zeer flexibele oplossing met eenvoudige implementatie voor werken op afstand
- Eenvoudig schaalbaar van helpdesk teams tot grote multi-channel omgevingen
- Slimme routering stroomlijnt klantcontacten en levert context aan agenten, waardoor klanten optimale dienstverlening ervaren
- Integratie met CRM- en ERP-systemen en desktop apps zorgt voor een gemakkelijke acceptatie en minimaliseert onderbrekingen
- Vermindert de responstijd en verbetert de servicekwaliteit samen met de ervaringen van bellers en agenten.