Ontzorgen is ons vak
Zodra een oplossing is geïmplementeerd begint het natuurlijk eigenlijk pas. U wilt hier optimaal gebruik van blijven maken.
Door het service en onderhoud van de systemen aan ons uit te besteden profiteert u van de kennis en serviceverlening van een gespecialiseerde ICT-partner. Met verschillende servicevormen vastgelegd in het Service Level Agreement staan wij 24×7 voor u klaar.
Door de korte lijnen binnen onze organisatie en het direct ter beschikking staan van gekwalificeerde medewerkers wordt u tevens snel geholpen met uw vraag of probleem.
Wij bieden service op bijvoorbeeld NEC centrales zoals SV 8100, SV 8300, IS 3000, SIP@NET of de SIP Server, Alcatel OmniPCX Enterprise, innovaphone PBX en andere centrales op aanvraag. Daarnaast bieden wij service op alle bijbehorende applicaties.
Zeker binnen de ICT branche staan ontwikkelingen niet stil. Software wordt voortdurend verbeterd en nieuwe functionaliteiten worden toegevoegd. Middels de module Software Assurance beschikt u altijd over de laatste software release van uw software inclusief de nieuwste features.
Ook het onderhoud op bestaande systemen die niet door ons zijn geleverd of het onderhoud conform NEN2575 kunnen wij volledig voor u uit handen nemen. Neem contact met ons op om te kijken hoe wij u optimaal van dienst kunnen zijn.