Hospitality en Telematch

hospitality

Telematch kent de bedrijfstak – die zich bezighoudt met de ontvangst van gasten, zoals hotels en congreswezen – als geen ander. De behoeften van Hospitality zijn eenduidig; de gastbeleving moet versterkt worden, de bereikbaarheid en integratie met de backoffice systemen moeten optimaal zijn, en de kosten dienen zo laag mogelijk te worden gehouden.

Als ’trusted advisor’ van vele hotelketens is onze dienst- en serviceverlening toegespitst op het bieden van communicatieoplossingen waardoor onze klanten hun concurrentievoordeel kunnen verbeteren.

Dat het bieden van optimale service en het versterken van uw concurrentiepositie, hand in hand kunnen gaan, laat de innovatieve Winery Hotel App zien. Op de app wordt eCongiere geïntegreerd met een Mobile Guest Softphone. Alle informatie over het hotel, in- en extern bellen, diner reserveringen, het inzien van de menukaart en speciale aanbiedingen die vooraf of achteraf toegestuurd kunnen worden, behoren tot de mogelijkheden.

Markten

Telematch in de praktijk

Radisson Blu Hotels

Telematch verzorgt voor Radisson Blu Hotels, onderdeel van de Rezidor Hotel Group, voor haar hotels in Brussel niet alleen een communicatie platform waarbij de reserveringen, hotel, back office en minibar applicaties zijn geïntegreerd, maar ook de brandmelding op Dect en Mobiel, alsmede een alarmoplossing voor de gehandicapten kamers.

Radisson Blu Hotels→

Hampshire Hotels

De Hampshire Hotels liggen op uiteenlopende locaties, van stadshotels tot hotels midden in de natuur. Hampshire voert drie merken, die allen getuigen van een uitstekende prijs-kwaliteit verhouding. De uitstekende prijskwaliteit verhouding van de geïntegreerde diensten en de proactieve serviceverlening van Telematch helpt het  concurrentievoordeel van de Hampshire Hotels te ondersteunen. 

Hampshire Hotels→